Jelenetek katalógusa Pier Paolo Pasolini halálához
2011, 48 perc, színes spanyol film
R: Chus Domínguez
A film Pasolini 1959-es, riporterként végigjárt útját követi Olaszország partjai mentén, a jeleneteket Pasolini halálának lehetséges helyszínein rögzítve. A katalógus felkínálja a nézőnek a lázadó lehetséges megváltását vagy hogy megkérdőjelezhessük a létfontosságú különbözőség elfogadását.
Vándorlás
2012, 15 perc, színes francia film
R: Thomas Bobrowski
Mintha Párizs lenne, külvárosai, épületei, építkezései és metróvonalai: több egyszerű szemlélődésnél, egy Párizshoz hasonló város rajza ez, amely talán nem is annyira Párizs.
Lapostetők Mussolini részére
2012, 21 perc, színes német film
R: Dirk Peuker, Bettina Nürnberg
Kísérleti film a comói tó környéki olasz racionalizmusról és Giuseppe Terragni épületeiről, aki a stílus úttörőjeként megpróbálta meggyőzni a fasiszta rezsimet, hogy építészetét hivatalos stílusként fogadja el.
Puhelinkoppi (1882-2007)
2010, 7 perc, színes amerikai film
R: Hope Tucker
A magántér és köztér működésében beállt változások következtében a százéves múltra visszatekintő telefonfülkék mára eltűntek Finnországból: ezt az elmúlást dokumentálja a film.
A kör bezárul
2013, 8 perc, színes amerikai film
R: Amy Lunn
Az építkezések állványzatai és homlokzatai mögött irányított erőszak működik, a történelem egy részét az új, múlttal kapcsolatban nem álló jövő érdekében eltörlő pusztítás – de az építési területek még egyszer utoljára megmutathatják magukat.
Az Art-Qaeda projekt
2010, 7 perc, színes taiwani film
R: Wei-Ming Ho
A helyspecifikus videó a városi tájba avatkozik be: az éjszakai vetítéssorozat a művészeti gerillaakciók eszközeivel mutatja be a képek és a városi környezet közti párbeszédeket.
Átváltozás
2010, 9 perc, színes horvát film
R: Nina Kurtela
Az öt hónapig tartó performansz alatt a rendező naponta meglátogatott egy berlini építkezést, ezáltal szemtanúja lett egy egykori busz- és villamosjavító műhely táncintézetté alakulásának.
Irány Elea!
2008, 17 perc, színes német film
R: Haike Rausch, Torsten Grosch
A film két avatár, Laksmi Giha és Myth Guyot történetét meséli el egy virtuális szigeten, a Second Life metaverzumában. Egymás és önmaguk keresése során mindketten egy virtuális barlangra találnak, ami az építészet, templom és barlang keveréke.