Noha Marseille egy nyitott város, lakóházainak egyharmada zárt területen található, kerítések és falak közé zárva. Sarah egy külvárosi negyed, Coin Joli szélén él, amin korábban szabadon átkelhetett, egy ideje azonban az utcák fokozatosan záródnak le. Az elszánt Sarah határozottan fellép a dominószerűen továbbgyűrűző és egyre szaporodó kordonok ellen, amik kitérőket és konfliktusokat eredményeznek. A néző betekintést nyer ebbe a piciny városrészbe, amely egy másik Marseille-t mutat: ez a holnap és a jövő, miközben a film  egyéni érdekek, magántulajdon és a mindenki számára nyitott és hozzáférhető város iránti vágy között egyensúlyoz.


A RENDEZŐRŐL

Marie-Noëlle Battaglia (1986) francia filmkészítő. Bölcsészettudományi tanulmányai során érdeklődése a városhoz kötődő társadalmi problémák felé fordult.  2013-ban iratkozott be Angoulême-ben a CREADOC képzésére, ahol dokumentumfilm-készítést és -írást tanult. Azóta a kép és a hang vált a meghatározó médiumává: kamerájával társadalmi valóságokat, élettörténeteket és tereket rögzít. Dokumentumfilmes munkásságának fókuszában olyan városi problémák állnak, mint a köztérkisajátítás, a migráció vagy a létbizonytalanság. Battaglia a Panthère Première társadalomkritikai szemle munkatársa, a filmkészítés ezáltal politikatudományi tevékenységének folytatásaként is felfogható. A film mint kortárs médium a felfedezés és értelmezés eszköze Battaglia számára, hogy a munkásosztály és a város kapcsolatát vizsgálja.